Gracias - Reisverslag uit Tilcara, Argentinië van frank en marja rinsma-ypma - WaarBenJij.nu Gracias - Reisverslag uit Tilcara, Argentinië van frank en marja rinsma-ypma - WaarBenJij.nu

Gracias

Door: Marja

Blijf op de hoogte en volg frank en marja

21 Februari 2014 | Argentinië, Tilcara

Wij willen jullie allemaal even bedanken voor de enthousiaste reacties , heel leuk om te ontvangen !!
We hebben het fantastisch .En het is zo leuk om te zien dat we allebei genieten en het weer nieuwe creatieve geesten wakker maakt , zoals frank schrijft dat is voor ons weer nieuw !! Dat wordt nog een boek later !
We gaan er nog 3 weken wat van maken , jullie horen meer van ons
Ciao , XXX

• 21 Februari 2014 - 09:12

Irma Jacobs:

Het is ook prachtig om julie reisverslagen te lezen: ik herken veel van mijn eigen reis door Z-A. Ik zie dan ook alles weer voor mij! PRACHTIG!! en de koptekst : schrijven is kijken met je ogen dicht.. is echt een tegelwaardige tekst: zoooo mooi! GENIET daar en ik geniet met jullie mee! groetjes Irma

• 21 Februari 2014 - 14:07

Thea En Henk:

Lief best duo,

Allereerste vraag is, kun je nog hardlopen Frank, na al die kilo's vlees. Gelukkig kun je met Marja shoppen en op zoek gaan naar passende kleding, oversized truien en ander textiel, als de kilo's er aan komen. Doe de fietsclub een genoegen en hou je gewicht op peil. Ten tweede, wat een ontieglijke kleine lettertype wordt er voor deze verslagen gebruikt. Ten derde, de verslagen zijn verbazingwekkend leuk. Niet gedacht dat een bankenman zo'n creatieve geest had en dat ook nog via de pen kan uiten. Het lijkt trouwens wel of de Volkskrant jullie ook wil behagen want hieronder/hierbij volgt een artikel van donderdag 20 feb.2014. Ruim 20 min. later, nu dus: Ik krijg het niet geplaatst op deze pagina, stuur het wel via de mail/facebook.

Mooi aan jullie verhaal is dat jullie beiden genieten en vooral ook van elkaar. Dat vinden we het leukst om te lezen. Nu nog drie weken, dat belooft wat.

Thea en Henk.

• 22 Februari 2014 - 16:03

Toetie Ypma:

Geniet van jullie reisverslagen.Hoop er n og een paar te krijgen. Maar de tijd gaatsnel.
    Geniet vasn de laatste weken.
    Afgelopen woensdag de verjaardag van Floor gevierd.Rosan en ik zijn naar Amstertdam gegaan.
    In de Gijsbrecht van A mstelstraat hebben wij met elkaar gegeten.Floor had heerlijk gekookt en de tafel zag er gezellig uit.
    Ben met Rosan weer terug gereist. Zij was erg bezorgd om mij of het allemaal wel goed ging met al die trappen.Groetjes, liefs,Mamma